Stökigt

Hej!





Nu har jag packat för i morron.
Då blir det att åka till Rasmus♥.


Jag är verkligen sämst på att packa.

Den här gången tog jag typ den stösta väskan
jag kunde hitta men den är ändå
extremt full packad.

Någon som har tips hur man packar en väska bra?


Jag fick en veckorevyn av mamma idag =)

I morron efter skolan så måste jag gå in till stan med den feta väskan.

Jag måste nämligen ha ett nytt hårspray.


Tittade in på H&Ms sida och hittade de här:

eller?

Va tycker ni?



Nu så blir det





Får se om det blir fler inlägg den här helgen men skriver på
söndag isf för jag kommer hem då.

På lördag blir det som sagt folkrace
annars så blir det en lugn helg,
Om jag inte hittar någon fest.

Ha en bra helg nu!


XOXO//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

HISS

2009-09-25 @ 00:00:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0