Stan-hem-stan

Hej !

Idag har vi haft fridluftsdag..
såå booring!
Sen åkte jag hem vid 12.10 från stan
och nu ikväll har pappa och jag varit i stan för syster skulle rida.
Pappa och jag gjorde typ inget mer än att köpa jaktradio och åt glass =)

Så det har inte hänt mycke idag.

Ikväll så pluggar jag svenska och engelska.

I helgen så ska jag åka till älsk.
På lördag så ska vi på folkrace i Brusemåla.
KulKul!

Sen så hoppas jag på att kanske festa lite XD.



Min vovve Elna.

Jag och hon har lekt idag och så gick vi en kort promenad.






XOXO//Elin♥



Kommentarer
Postat av: R<3

Naaaw:Dva gulligt:D saknar dig baby<3<3<3<3<3

2009-09-24 @ 08:23:47
Postat av: tina tran

naaaaw va söt vovve :) vad för ras? :)

2009-09-24 @ 19:04:06
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0