Så j***a trött

Hej!

Nu är jag hemma igen.
Denna helgen har varit ganska kul.

I fredags så va jag i skolan. Vi hade ESV (estetisk verksamhet). Vi skulle gå runt och se typ allt man kunde välja på att göra jag valde: 1 sång, 2 dans, 3 ljud och ljus. Sen drog jag till R♥. Sen blev det att vi drog till hans verkstad och då kom min nya hat människa L*****. Jag drog då. Pallar inte han IDIOT!!! Han sa nämligen till R♥ att han skulle dumpa mig bara för att jag tyckte att han skulle prata med mig ist för att va med L.
Så L åkte efter mig och ville prata med mig men de ville inte jag så jag vägrade säga något

Lördag blev en lugn dag pga att jag vaknade av ett socker fall. Började störtgråta och typ skrek. Då Tröstade R mig. Sen så blev det att bara vila och så tills stördo L kommer och pratar med R pga något bil ljud.... Då blev jag sur och gick iväg.
På kvällen blev det att festa med Robin S, Pontus L, Alex, R och några andra. Kul ända fram till när Alex börja tjaffsa med någon som kallas spyan. När de hade rett upp sig så va vi lite med Spyan och va de nu hette sen drog vi hem och slaggade.

Sov till typ kl 11 pga av att Robin och pontus började banka på väggen till där R och jag sov......FATTA ATT JAG BLEV SUR!!!
I dag har jag varit hos R till klockan 6 typ och nu när jag är hemma så har jag typ bara tagit det lugnt. Är as trött sen igår. Saknar R såklart men vi träffas på fredag igen.

Nu ska jag snart sova. 

XOXO // Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0