Rädslan

Hej!

Just nu är jag väldigt rädd.

Min morfar är sjuk. Han är på sjukhuset igen. 
Min morfar och jag har en väldigt speciel relation.
Han har alltid funnits där för mig och han har hjälpt mig att välja rätt vägar i livet.
Han är en av de sista som jag vill ska fösvinna nu. Jag behöver han.
Igen kan få mig att förstå världen som han.

Min farfar gick bort i sommras och jag vill verkligen inte missta en till av de närmaste.
Farfar var gammal och sjuk men det är ändå jobbigt att inte ha farfar vid min sida. 
Jag kommer aldrig att glömma farfar och alla minnen vi har ihop.

Jag skulle ha haft Admenistrations prov idag men jag kunde verkligen inte plugga igår så min lärare förstod mig och hon låter mig att göra det någon annan dag. 
 
I eftermiddag så ska jag till läkaren och kolla upp mina ben.
Eftersom jag får ont i dem när jag tränar.
Får troligen någon medicin att äta.
Tråkigt men jag vill ju kunna träna igen.
Men det blir nog bra.

XOXO// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0