Nytt till naglarna

Hej !

Igår var jag och amanda inne i stan igen innan vi började.
Då hittade jag det här Underbara nagellacket.




Det är Isadora, Wonder nail, 186 Sapphire.
55kr

Det är mörkblått med glitter i.

Igår var vi på Big Bang med alla HP klasser.

Det va as kul.

Vi spelade bowling och lasergame.

Bowling sög jag verkligen på men

lasergame va jag typ Bäst på.
Jag kom tvåa i mitt lag med poängen.

Jag är typ BÄST.



Idag har jag som sagt inte mått så bra.
Jag är på väg att bli förkyld.

Nu ska jag plugga lite Admenistration.
Jag har prov i de i morron efter skolan efterson jag missade de förra gången.
Såå plugg plugg plugg ikväll.
Och så blir det ofc
.









XOXO//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0