Nu är det slut på det roliga...

Hej!

Nu är helgen slut igen.

Tiden går typ as fort.

Helgen innehöll då folkrace.
Det blev en hel del kort men lägger upp några i morron.
För datan funkar inte just nu.




Jag hatar vänner som försöker att ta ens kille.
Hon som har gjort så mot mig förnekar de också.
Seriöst så är inte de några bra vänner.

Rasmus och jag har varit tillsammans i ett år
och 7 månader så det är ingen idée att ens försöka.




Älskar dig BaBy♥

Nu ska jag ut om gå.

Dusch och prat med Älsk blir det innan
jag ska sova.

Ska försöka ligga i sängen vid nio.

Jag är Trött.


Ha en bra dag i morron!

XOXO//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vart tar helgerna vägen egentligen? :O



Hoppas du har haft en bra helg iallafall.

2009-09-27 @ 19:40:03
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: tack så mkt :) gör dudå?

2009-09-27 @ 19:54:25
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0