Ingen lek

Hej söötisar!

Igår va jag hos läkaren och självklart har jag benhinneinflamation. Så nu är det medicin som gäller i 15 dagar framöver =( Och träning blir de inte någon.
De är surt för jag ville verkligen börja att träna nu. Jag tror att jag ska börja träna fotboll igen sen när jag är fri från medicinen.
Jag var och hälsade på morfar igår på sjukhuset. Jag hade lite tid innan jag skulle till läkaren så jag gick till han då. Han blev jätte överraskad och glad.




Idag blir det att vara i skolan till klockan 15.25. Sen blir det kanska att gå in till stan för att prata med peronalen på In The Mood. Jag vill göra min APU där. Så jag måste vara trevlig och leee =). Det är vecka 41-42 som jag ska på APU. Får jag inte vara på In The Mood så blir det att vara i barnklädersbutiken Exit.
Idag ska morfar göra ett konditions test för att se om han skulle klara av en operation. Det är en av hans klaffar i hjätat som inte tätar ordentligt. Det är en ganska risk fylld och svår operation.



Livet är ingen lek det har jag fått lära mig nu.

Hoppas att alla får en bra dag !



XOXO// Elin♥



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Åh TACK så mycket, va glad jag blir! Jag jobbar på det iallafall :)Hoppas verkligen det går bra med din morfar och att behinnorna ger sig så du får träna!! Stor kram!

2009-09-16 @ 09:39:43
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0