God morron....

Hej!

Fy vad jag är trött idag. Vill hem till min stora, varma, sköna säng<3.
Jag älskar verkligen min säng! Min baby säng<3 Haha.

Igår va jag så trött så jag orkade inte blogga något.
Jag va ute och gick och joggade i ca 30 min. Jobbigt va det! Jag fick ont i mina smalben oxå. Tror att jag har benhinneinflamatin.

Rasmus och jag har varit ovänner sen i måndags. Jag väntar på att han ska känna sig skyldig och att han ska be om ursäkt på ett ordentligt sätt.
Det kallas Respekt.

Ikväll ska jag till trafikskolan från klockan 17.00 till 20.30. De blir segt. Men jag vill ju börja övningsköra.
Jag är as nervös för att köra första gången. Jag kommer typ köra över en gammal tant eller en hund. 
Det blir gutt sen när jag kan åka vart jag vill och när jag vill.

Nu har jag praktisk marknadsföring. Slutar skolan vid 15.25 och då blir det att äta på donken.

XOXO/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0