God morron

Nu sitter jag i skoln.
Trött som bara den och
glad som bara den.
Jag gjorde som ni vet ett turist prov idag på första lektionen.
Det blev då ett MVG på de =)

Vi har haft håltimme mellan 9-11.
Så jag och amanda gick in till stan och kollade runt lite.
Det va ganska dött....
BORING!

Nu är det datakunskap och sen lunch
 och håltimme igen .
Ganska skönt men jag hade hellre haft håltimme
sista lektionen.
Så den ända lektionen vi har mer är
matte =(
Är hemma vid typ halv 4 idag
för jag åker med pappa hem.

Vid 5 kommer det några som ska köpa en
möbel som min farfar hade.
Kanske blir det en liten inkomst där,
 men ofc så ska pappa ha det mesta av pengarna
även att jag har fixat allt så att vi har sålt den.



Miss You Babe♥


XOXO//Elin♥


Kommentarer
Postat av: R<3

Älskar dig hunhun<3<3<3<3<3<3<3<3

DU ÄR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-23 @ 08:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0