Vilken härlig dag eller inte!

God morron bloggen.

 

Idag så kom jag till skolan ca 2 min innan vi började pga

att de höll på att frakta vindkraftvärk.

Så bussen kom inte förbi.
Så stressad som f-n kom jag till skolan och får då reda på att vi inte börjar förens klockan 11.20.
Fattta att jag blev arg. Jag kunde ha haft värdens sovmorron!
Åhhhh!

Idag är det den nittonde och det innebär ju att rasmus och jag har varit tillsammans
i en månad till.

Det är 21 månader idag!
Kan inte fatta att tiden går så fort.
Ibland går det upp och ibland ner men jag älskar han vad som än händer.
Jag har nog aldrig kännt det som jag känner för han.
Jag känner mig trygg och jag känner att jag kan vara mig själv med han.
Baby♥
Tack för att du finns!

 


Kommentarer
Postat av: R<3

naaw hunhun<3<3<3 jag blir tårögd<3<3<3<3<3<3<3<3 jag älskar diiiiig<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-19 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0