Vaccin! Hallå!

Igår så gick jag till sjukhuset och tog sprutan.

Det gjorde inte ont att ta den men

efter ca 3 timmar så fick jag så satans ont i armen.

Jag har fortfarande ont i armen.

Vi har haft ESV idag och som ni fattar så gick de inte så bra att

dansa med armarna så det så hemskt ut =)
Tur nog så fick jag sprutan i vänster arm så jag kan fortfarande skriva
med höger.

Nu sitter jag på studie extra i skolan och plugga
svenska.
Jag och en annan ska hålla ett säljsamtal i morron om glasögon.
Jag är jävligt sur oxå!

Det känns som att jag typ bara bryr mig.
Jag vill inte ha sämre betyg för att den inte bryr sig.
Jag har typ skrivit allt på datorn och jag ska läsa mest i morron.

Jag menar HALLÅ!
Kul för mig lixom
Eller inte!

Slutar vid 15.25 idag.

Ikväll blir det att plugga
hela kvällen.

Svenska säljsamtalet och prov i försäljning och service.

Saknar dig bby♥!

Inget ska förstöra för oss!



Det ska aldrig ta slut!



Jag älskar dig så enormt mycket!

Du&Jag
Nu&Föralltid




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0