OMG!! Jag är i riskzonen

Hej bloggen!

Igår gick jag hem från skolan för att jag mådde dåligt!
Idag har jag varit hemma.

Jag har typ ring runt överallt!
Sjukvårdsupplysningen sa att jag jåg i riskzonen för att dö om jag får svininflensan.
Jag bara omg. Jag är för ung för att dö nu.
Så jag har förtur till att få vaccinet.
På måndag eller tisdag så kanske de ringer mig
och då får jag ta vaccinet före andra.
Allså om de har fått de då annars får jag ta det på onsdag.
Jag skulle ha tagit den i skolan men eftersom jag är i
riskzonen så får jag ta de hos läkarei istället.

Shit asså först ville jag inte ta sprutan men nu så är
jag så jävla rädd så nu vill jag ta den dirr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0