6 maj

Hej!

Jag måste skryta om att mitt skolarbete känns riktigt bra nu.
Jag fick VG i matte nationella =)
Superbra ju! Denna vecka har vi bara haft en läxa och den var i tyska till idag men våran lärare var sjuk så de blev inget förhör på de =).

Älskling och jag har bråkat lite och de e till största del pga att han har klippt sig och de e skit fult!!!!
Men jag älskar han ändå ♥
Fast ibland funderar jag på om vårat förhållande verkligen kommer att hålla? Han kan vara lite för dominant. Jag blir tillochmed rädd för han ibland.

I helgen var jag i Malmö och i Köpenhamn. Jag shopade lite i Malmö. Det blev bl.a en avslutningskläning från Zara och lite annat. I Köpenhamn var vi på någon slags båtsaitsing. Ganska kul förutom att man fattade inget av vad guiden sa och att de satt ett par fjortisar och vinkade till varenda kille de såg.....as jobbigt. Till Danmark kommer jag aldrig att flytta för de finns typ inte ett skit som jag kan äta pga min glutenintollerans. Det känns så himla förnedrande!

Mitt hår börja bli ljust igen JIPPI! Innan sommaren så ska jag göra ljusa slingor och snart så får jag mina linser. Beställde dem för ca två veckor sen så jag börjar bli lite sur att de inte har kommit.

Innan jag ska sov så ska jag ducha och prata med han den dära ;)
Godnatt




Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0