Tisdag

Heej alla söta!

Nu sitter jag på lektion. BORING!

I morron är det studiedag =) JIPPI!
Ikväll drar jag till R♥. Det blir myyyyysigt.
Fast i morron så ska han till skolan och göra ett nationellt prov i matte.
Då drar nogg sanna och jag en runda med mopparna. Jag tar moppen till R♥.

Igår så var jag kvar i skolan och hade syslöjd eftersom jag ligger lite efter.
Jag skulle först åka med bussen hem men deb sa att någon av hennes päron skulle köra oss hem så
jag tog aldrig bussen men sen kunde inte dom.
Vi fick gå hela långa jävla vägen till stan från Rödsle.........asss jobbigt !!!
I stan så köpte jag ett nagellack till skolavslutningen ett rosa

Typ detta fast inget glitter och mer starkare rosa och matt. 55 kr på Domus.

Kramar♥ och pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0