Schteeeka

Heeej !

Idag har jag soolat typ hela dan.
Vi var vid våran nästan-klar-sommarstuga.
Jag låg och schteekte och badade mig till typ höften bara för att de var kallt.
Trots 19 c° i vattnet så badade jag inte.
En av skälen var att det var fullt med äckliga fluglarver i vattnet USCH!

Lite brunare e jag kanske iaf till skolavslutningen =)
Längtar som bara den nu till lovet !
Det är 9 skoldagar kvar f.o.m i morron.
 Guttans



Imorron så stannar jag kvar i skolan för att hinna med syslöjden.
Stannar även kvar på torsdag och då ska allt vara klart.....panik.

Rasmus ♥
Du är min prins och Jag din prinsessa.
Lyckliga tillsammans.
En framtid ihop.
Att leva i nöd och lust.
Du och Jag för alltid är en självklarhet för mig.
Inget kan skilja oss
Ingen kan hindra oss

Den 19/2 2008.
Den dagen det blev vi,
den dagen det blev oss.
Mitt liv jag gav till dig.
Jag Älskar Dig ♥
Den första blicken och jag log. 
Den NittondeFebruariTvåtusenåtta
mitt hjärta slog ett extra slag för DIG♥




Gooonatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0