Prov i 2 timmar

Hej!
Idag har det varit i skolan typ hela dagen känns det som.
Direkt när vi kom till skolan så gjorde vi ett nationella i fysik och de gick skit dåligt tror jag det kändes som det iaf.
Det blev ju ingen bättre dag heller när jag fick en extrem huvudverk vid ca klockan 10.

På idrotten som vi har näst sista lektionen så skadade sig en av min klass kompisar.
Han skulle hoppa längdhopp och "rulla" på axlen för att komma längre men han hamnade fel och bröt nyckelbenet.
Han döljde smärtan men jag såg att han hade ont och han fällde t.o.m en tår. Jag tyckte så extremt synd om honom.
I morron ska han opereras i Västervik eller kalmar. Jag kommer inte ihåg exakt vart de var.

Ikväll blir de plugg, datan och prata med R♥.

R♥
Min kärlek
Min framtid
Min familj
Jag älskar dig
Ända från den dagen det blev vi
Våra liv är gjorda för varandra
ettårtvåmånaderochtjugotredagar

kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0