Onsdag

Tjoo alla sötisar!

Idag har jag varit i skolan (as usual....)
det är sååå boring.
Efter skolan så stack jag och deb in till stan.
Där köpte jag godis till sister. För hon ska på läger.

Jag e sur på min tröga pojkvän som inte kommer till mig förrens i morron
fast att han sa att han skulle komma idag!!!!
Åhhhh va jag blir sur på sånt. Asså när folk säger att de ska göra något men gör det ändå inte !?!
WTF e de för människor lixsom.

Ahja...Jag fick reda på va jag fick på samhällsekonomiprovet.
Det blev ett VG och de e jag glad över.

Här är lite bilder jag tog i våran trädgård igår :
 









Pöss och Kramisar♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiina foton!

2009-05-21 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0