Måndag

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan ganska slapp dag. Ingen tyska lärare idag heller. GUTT! 
Jag slutade vid klockan 13.35. Skönt var det men jag åker ju buss så jag var inte hemma förrens klockan ca. 14.30. Tidigare än vanligt iaf och de e ju bra.

I lördags så bakade jag bullar och bara tog det lugnt med R♥. Kärlek på oss ♥

I söndags så hade min mami kalas.
Det blev massa gottgott bl.a en tårta som det är massa frukt och bär på.
På kalaset var det bar min lilla släkt och så va R♥ med.

Idag har jag börjat mitt nya liv.
Jag ska börja äta hälsosamt och träna.
Det har inte blivit en massa socker idag istället har det blivit mer grönsaker och smoothie.
Det är ett ganska stort framsteg.
I morron har vi fysik nationellaprov och istället för godis har jag köpt nötter och loka med smak av aprikos och mynta.

Jag har även fått mina liser nu =)

Ikväll ska jag plugga och kolla på tven.

Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0