Sas konsert

Heej ♥!

Nu har vi rast och skönt är det.
Vi har engelska nästa lektion men jag är klar så har inget att göra.
Sen efter lunch så ska vi på sas konsert. Kuul !
Det är andra årselever på es som spelar.
Hoppas att Anton eller Marre e där. Vill träffa någon rolig människa =)
Jag orkar inte stanna efter skolan på syslöjden idag. Jag åker hem dirr efter skolan.

Igår var en så extremt jobbig dag.
Jag mår fortfarande inte bra.
Vill hem till farfar nu.
Hålla hans hand och säga att allt blir bra
vad som än kommer hända i framtiden.
Jag hoppas verkligen att han inte är rädd.

Ikväll så kommer jag att gå till han om pappa följer med
och så kommer jag att prata med Rasmus.
Han tröstade mig jättebra igår.
Älskar han ♥
Jag tror att han känner när han ska ringa för jag tänkte jättestarkt att jag vill ett han skulle ringa.
Det gjorde han oxå bara någon minut senare.

Hoppas alla får en bra dag.
Kramar ♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0