Sorgen och lyckan....

Hej! Idag firar jag och min pojkvän 11 månader superkul tycker jag. Idag har jag varit i skolan och på måndagar så slutar jag ju lite tidigare så jag gick i skolan till klockan 13.35 =). Ikväll ska jag plugga och prata med min Rasmus.

Igår när jag pratade med honom så började han prata om andra tjejer igen. Asså jag vet inte om jag har någon sjukdom eller något för jag mår så himla dåligt när han pratar om andra tjejer och typ säger att dom är snälla och så. Igår var mitt självförtroende på topp men när han började prata om de där tjejerna så sjönk mitt självförtroende till noll igen och jag var jätteledsen. Jag vet inte om det är av ren svartsjuk de händer eller om det är något annat. Jag känner mig så himla äcklad av mig själv när det händer. Ibland tror jag att det kan vara pga att en kille som jag var tillsammans med dumpade mig för en annan tjej.Fast jag mådde inte så jättedåligt då men det var ju inte roligt som ni förstår. Va ska jag göra? Jag har sagt det till min pojkvän men ibland så pratar han om dom ändå. Som tex alla små hjärtan han har gjort framför deras namn på tex bilddagboken det skär lixom i mitt hjärta när jag ser sånt. Fast att jag igentligen tycker att det är helt okej att han har tjejkompisar men.....jag känner iaf att jag blir sämre när han pratar om dom.
Jag vet inte vad jag ska göra längre.

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0