Skolan och val till gymnasiet

Hej ! Idag har jag typ bara varit i skolan och så har jag pluggat. Det är nog bara de jag gjort idag.
 Jag äter pencilin och jag känner att den fungerar för idag har jag varit jättedålig i magen och jag typ haft ont i magen. De har typ kännts som mensvärk. Förövrigt har jag frysit hela dagen, håller på att bli förkyld och så har jag varit jättetrött.  Min ansökan har jag börjat att lägga till lite val med hjälp av våran syv för att jag inte fattade hur jag skulle göra. Jag har valt handel- och admenistrationsprogramet i både Oskarshamn och i Högsby, jag valde också samhällsprogramet inriktning ekonomi. Såklart hoppas jag på att komma in på HP i Oskarshamn.

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0