Shopping!

Hej! Shit vad jag är sugen på att shoppa vår och sommar kläder nu! Längtar tills man kan ha kläningar, kjolar, skjorts, linnen och bikini. Längtar tills man kan ligga på en sandstrand och sola och bada. Nu blir jag snart beppig för att det är så lååång tid kvar till sommaren. Så slutar jag ju 9:an också i sommar. Det ska bli sjukt skönt men väldigt sorgset att lämna min klass. Vi är en så sjukt bra klass. Alla är snälla eller iaf de flesta. Det finns några som ska flytta och de gör ju inte saken bättre. Jag kommer att gråta så sjukt mycke den dagen 9c ska splittras. Min klass kommer iaf alltid att finnas i mitt hjärta. 
 Jag hoppas att min blivande klass blir ungefär lika bra som 9c inte för att jag troe de men man får ju hoppas på att man får vänner i nya klassen iaf.
  Jag hoppas ju på att komma in på handelsprogramet som ni vet men jag vet inte vart någonstans jag vill plugga än......svårt val! Den 2 Februari måste vi ha bekräftat våran ansökan. Det är inte så lång tid kvar. Det kånns som att allt hänger på betygen nu och de känns jobbigt. Jag blir jätte stressad och då får jag svårt att konsentrera mig på de jag skulle gör. 
 

Ikväll ska jag börja med min ansökan.

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0