11 Januari

Hej! sorry att jag inte lagt in nått på länge men jag har inte haft tid att lägga in något på länge. Nu ska jag försöka att blogga lite mer ordentligt.

Som ni vet har ju skolan börjat igen. Det är lite segt men man måste ju gå i skolan så de är ju bara att kämpa på. Vi ska börja söka gymnasium nu och jag ska söka handel- och admenistrationsprogramet.  Jag hoppas och tror att jag kommer in på det. Min vänner ska söka andra program så jag hoppas att jag får bra klass kompisar om jag kommer in på HP. Längtar redan efter att få reda på om jag kommer in eller inte.

I helgen har jag varit hos min pojkvän och vi har i stort sätt inte gjort mycket alls. Jag har spelat på hans brosas XBOX 360. Det as kul. Vill ha det men jag har ju inte råd tyvärr.

Ha det bra. Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0